מונחים מקצועיים חשובים בקידום אתרים בתחום הנדל"ן חלק ב'
להבין את מה שמקדם האתרים אומר- הסודות מאחורי המילים המקצועיות שיכולות לגרום לעסק לנסוק ממש או לדשדש בתוצאות החיפוש מבלי להראות התקדמות.
בין אם אתם בוחרים לקדם את האתר שלכם בתחום הנדל"ן בעצמכם או באמצעות חברה שמקדמת אתרים בתחום הנדל"ן ומתמקדת רק בקידום אתרי נדל"ן, יש מונחים שחשוב שתכירו, כדי שאם תיתקלו בהם תבינו בדיוק מה כל מונח אומר ואיך הידיעה הזו אמורה לתרום לכם לקדם את האתר.
במאמר הזה ריכזנו עבורכם רשימת מונחים נפוצים מעולם קידום האתרים עם תיאור קצר של המשמעות שלהם בשטח.
זכרו שידע הוא כוח, וידע כללי בקידום אתרים בנדל"ן יעזור לכם לעזור למקדם להגיע לתוצאות טובות יותר.
חילקנו עבורכם את המאמר ל-3 חלקים כדי שיהיה קל לצרוך ולהבין אותו, ונמשיך בחלק השני.
לחלק הראשון של המאמר לחצו כאן
לחלק השלישי והאחרון של המאמר לחצו כאן
אינדקס
חלק ממנוע החיפוש. מסד נתונים ענק שבו נשמרות גרסאות ה-HTML של העמודים שהסורק מצא. דפים השמורים באינדקס יכולים להופיע בתוצאות החיפוש. האם ואיך הם יופיעו? תלוי כיצד האלגוריתם של מנוע החיפוש מדרג אותם.
יכולת אינדוקס
היכולת של מנוע החיפוש להוסיף דף לאינדקס שלו.
לינק פנימי
סוג של קישור בדף באינטרנט דף או משאב אחר (למשל תמונה או מסמך), באותו אתר או באותו דומיין. קישורים פנימיים מחברים את התוכן שלך ומעניקים לגוגל מושג על מבנה האתר שלך. הם יכולים ליצור היררכיה באתר שלך, המאפשרת לך לתת לדפים ולפרסומים החשובים ביותר ערך קישור יותר מדפים אחרים, פחות יקרים.
JSON-LD
JSON-LD הוא אחד מהסימונים של Schema.org. סימון הוא דרך לכתוב קוד. ב- Scehma.org תמצאו גם סימונים אחרים כמו Microdata או Rdfa. גייסון ל.ד אינו שובר את האתר שלכם באותה קלות כמו סימונים אחרים וקל יחסית להוסיף אותו לאתר שלכם.
מילת מפתח
מילה או ביטוי שבו תרצו שהאתר שלכם ידורג, מה שאומר שכשאנשים יחפשו את מילת המפתח או הביטוח במנוע החיפוש הם ימצאו את האתר שלכם.
מחקר מילות מפתח
הפעולות שאתם עושים כדי לקבל רשימה נרחבת של מילות מפתח שהייתם רוצים להיות מדורגים בהן גבוה.
מילוי מילות מפתח
מניפולציה בדירוג האתר בתוצאות החיפוש כל ידי מילוי דפים המילות מפתח או מספרים (שאינם קשורים).
כרטיס גרף ידע
בלוק, בדרך כלל בצד שמאל של עמוד תוצאות החיפוש המכילה מידע רלוונטי, ספציפי לגבי החיפוש שלך (למשל חברה או אדם).
בניית קישורים
יש 2 סוגים של אסטרטגיות בניית קישורים:
- כובע לבן- בניית קהילה מעורבת וקידום האתר שלכם לאנשים רלוונטים.
- כובע שחור- אתרים שמנסים להיות מדורגים גבוה יותר על ידי רכישת קישורים. זה כולל כסף עבור קישורים וגם שליחת מוצר בחינם תמורת קישור.
מילת מפתח זנב ארוך
מילות מפתח ספציפייות ופחות נפוצות ממילות מפתח זנב אמצעי. לעיתים קרובות הן מתמקדות בנישה. ככל שמונחי החיפוש ארוכים יותר (וספציפיים יותר), יהיה קל יותר לדרג מונח. אורך מילות המפתח עם הזנב הארוך הוא יחסי. הן עשויות לכלול שלוש או ארבע מילים עבור חברות גדולות או שש מילים או יותר עבור חברות קטנות יותר.
מילת מפתח זנב אמצעי
מילות מפתח ספציפיות וארוכות יותר ממילות מפתח ראשיות, הנגזרות ממילת המפתח הראשית בה הן נקשרות. אורך מילות המפתח של זנב אמצעי הוא יחסי, יתכן שהם קצרים מאוד עבור חברות גדולות, והם עשויים להיות ארוכים למדי עבור חברות קטנות יותר.
תג Nofollow
תג מטא של רובוטים של גוגל שאומרת להם לא לעקוב אחרי לינקים בעמוד מסויים בכלל.
תג NoIndex
תג מטא של רובוטים של גוגל שמונע מהם להציג דף מסויים בתוצאות החיפוש.
תוצאות חיפוש אורגניות
תוצאות החיפוש שאינן בתשלום. דף התוצאות של מנועי החיפוש גוגל (SERP) מציג שבעה עד עשרה קישורים אורגניים המתאימים ביותר לחיפוש שלכם.
החלפת עמודים
טריק לדירוג של דף אחד ולאחר מכן אחרי שהוא הגיע למיקום טוב בתוצאות החיפוש מחליפים את הדף לעמוד אחר.
תוצאות חיפוש בתשלום
תוצאות החיפוש בתשלום מוצגות מעל הקישורים האורגניים (אלו שלא משלמים עליהם). אנשים שילמו לגוגל כדי להציג את התוצאות האלו בראש תוצאות החיפוש כאשר אנשים מחפשים מונח ספציפי.
דירוג
להביא את האתר שלך למיקום גבוה בתוצאות החיפוש של מנוע חיפוש כמו גוגל לדוגמה. האלגוריתם של מנוע החיפוש קובע את המיקום שהאתר שלך מקבל בו.
לחלק ה-3 והאחרון של המאמר לחצו כאן
לחלק הראשון של המאמר לחצו כאן