זמן קריאה: 5 דקות

מונחים מקצועיים חשובים בקידום אתרים בתחום הנדל"ן חלק א'

להבין את מה שמקדם האתרים אומר- הסודות מאחורי המילים המקצועיות שיכולות לגרום לעסק לנסוק ממש או לדשדש בתוצאות החיפוש מבלי להראות התקדמות.

בין אם אתם בוחרים לקדם את האתר שלכם בתחום הנדל"ן בעצמכם או באמצעות חברה שמקדמת אתרים בתחום הנדל"ן ומתמקדת רק בקידום אתרי נדל"ן, יש מונחים שחשוב שתכירו, כדי שאם תיתקלו בהם תבינו בדיוק מה כל מונח אומר ואיך הידיעה הזו אמורה לתרום לכם לקדם את האתר.

במאמר הזה ריכזנו עבורכם רשימת מונחים נפוצים מעולם קידום האתרים עם תיאור קצר של המשמעות שלהם בשטח.

זכרו שידע הוא כוח, וידע כללי בקידום אתרים בנדל"ן יעזור לכם לעזור למקדם להגיע לתוצאות טובות יותר. 

חילקנו עבורכם את המאמר ל-3 חלקים כדי שיהיה קל לצרוך ולהבין אותו, ונתחיל בחלק הראשון.

 

אלגוריתם (של מנוע חיפוש)

היבט של מנוע חיפוש המחליט אילו דפים (שנשמרו באינדקס) מוצגים בתוצאות החיפוש ובאיזה סדר. אופן הפעולה של האלגוריתם של גוגל הוא סוד והגורמים הקובעים אותו משתנים באופן קבוע.

אלגוריתם של מנוע חיפוש

תיבת תשובות (בגוגל)

אלמנט של תוצאות החיפוש שמופיע איפשהו בין תוצאות החיפוש האורגניות. תיבות תשובה נותנות הצעות לשאלות המתייחסות לשאלת החיפוש שהקלדנו.

דוגמה לתוצאות חיפוש של אנשים שאלו גם

"קצב הקפיצה"

מודד את אחוז האנשים שנכנסו לאתר שלך ולא עשו שום דבר בדף שהם נכנסו אליו. הם לא לוחצים על פריטים בפריט, על קרא עוד, או על קישורים פנימיים אחרים בדף. גולשים נחשבים "מקפצים" כשהם לא מעורבים בדף הנחיתה או באתר, והביקור שלהם מסתכם בביקור בעמוד יחיד, אפשר להתייחס ל"קצב הקפיצה" כמדד המציין את איכות האתר שלכם או את האיכות של הקהל שלכם.

קצב הקפיצה

"פירורי לחם"

נתיב טקסט קטן, שממוקם לעיתים קרובות בראש הדף, פירור הלחם הזה מראה לך מיד איפה אתה באתר. ניתן ללחוץ על כל חלק בנתיב ההוא עד לדף הבית.

פירורי לחם

קנוניקאל

אלמנט הקישור הקנוני מאפשר למנועי חיפוש לדעת איזו וריאציה של אוסף של דפים דומים או זהים תרצה שגוגל תכניס לתוצאות החיפוש.

קישור קנוני

קטגוריות בוורדפרס

קטגוריות מאפשרות קיבוץ רחב של נושאי פוסט או עמוד. ניתן לסדר אותם בהיררכיה, כך שתוכלו לקבל קטגוריות משנה. יש לצרף כל פוסט לפחות לקטגוריה אחת. לדוגמה, קטגוריות לבלוג יכולות להיות: פרוייקטים, נכסים, יזמות נדל"ן, תמא 38, שיפור דיור. בדוגמה הזו ניתן לחלק את הקטגוריה פרוייקטים לקטגוריות המשנה פרוייקטים מסחריים, ופרוייקטים משפחתיים. 

קטגוריות בוורדפרס

קופירייטינג

פעולת כתיבת הטקסט לצורך פרסומים שיווקים.

קופירייטינג

תוכן אבן פינה

המאמרים באתר שלכם שאתם הכי גאים בהם. הם משקפים את העסק שלכם, מבליטים את המשימה שלכם, וכתובים בצורה נהדרת. אלו הם מאמרים שתרצו לדרג גבוה בתוצאות החיפוש. תכני אבן פינה הם בדרך כלל הדרכתיים, הם משלבים תובנות מפוסטים שונים בבלוג.

תוכן אבן פינה

יכולת סריקה

האפשרות של גוגל לסרוק את האתר שלכם. ניתן לחסום סורקים מהאתר שלכם. ישנתן מספר דרכים לחסום סורק מהאתר שלכם: בקובץ robots.txt, בכותרת HTTP, או בתג המטא של הרובוטים. אם האתר שלכם או דף באתר שלכם חסומים, אתם אומרים לסורק של גוגל" "אל תבוא לכאן". האתר שלך או הדף המתאים לא יופיעו בתוצאות החיפוש ברוב המקרים האלו.

יכולת סריקה של גוגל

סורק

נקרא גם עכביש או בוט או רובוט הוא חלק ממנו החיפוש שמטייל באינטרנט 24/7, עוקב אחרי קישורים מדף אינטרנט אחד לאחר ושומר את גרסת ה-HTML של כל הדפים במסד נתונים ענק (האינדקס). דפים השמורים באינדקס יכולים להופיע בתוצאות החיפוש.

איש מונפש מחפש עם זכוכית מגדלת

תוצאות מוצגות (בגוגל)

תיבת חיפוש מודגשת העונה על השאלה שאתם מקלידים בסרגל החיפוש של גוגל. התוצאות המוצגות הללו מופיעות לרוב כפסקה או כרשימה עם תבליטים, בליווי תמונה, וממוקמות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות הרגילות.

איך לבחור סוכן

מבחן קלות קריאות פלש

מבחן קלות קריאת פלש מודד קושי טקסטואלי של טקסט ומדרג טקסטים בסולם שבין 1-100. ככל שהציון נמוך יותר, כך קשה יותר לקרוא את הטקסט. טקסטים עם ציון קל לקריאת Flesch קל לקריאה. בדרך כלל, ציון קלות הקריאה של 60-70 הוא האמין כמקובל / נורמלי עבור העתקת רשת. 

מבחן קלות קריאות פלש

גוגל

מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם. המשימה של גוגל היא "לארגן את המידע העולמי ולהפוך אותו לנגיש ושימושי באופן כללי".

מסוף החיפוש של גוגל

שירות אינטרנט של גוגל למנהלי אתרים. זה מאפשר למנהלי אתרים. לבדוק את יכולת האינדקס של האתר שלהם. ולייעל את הנראות של אתרי האינטרנט שלהם.

מילת מפתח ראשית

מילות המפתח החשובות ביותר שלכם. הם מהווים בסיס לדף המחקר של מילות המפתח ולאסטרטגיית מילות המפתח שלכם. לאחר זיהוי מילות המפתח תוכלו להתחיל למצוא מילות מפתח בעלות זנב ארוך יותר. הערה: מילות מפתח בכותרת יכולות להיות מורכבות ממספר מילים.

מילת מפתח ראשית

גישת קידום אתרים הוליסטית

גישת SEO בה אתה מתקמד בהפיכת על היבט של האתר שלך לטוב ככל האפשר על מנת לשפר את הדירוג שלך בתוצאות החיפוש. המשימה של גוגל היא לבנות את מנוע החיפוש המושלם שעוזר לאנשים למצוא את התוצאות הטובות ביותר עבור מה שהם מחפשים.

גישת קידום אתרים הוליסטית

לחלק מספר 2 של המאמר לחצו כאן
לחלק מספר 3 של המאמר לחצו כאן

הצטרפו ל 10,380 אנשי נדל"ן שמקבלים עדכונים על חידושים בטכנולוגיה בנדל"ן>>

איש מונפש עומד ליד חללית ממריאה
תרגם »