זמן קריאה: 3 דקות

ריכוז 10 הכללים הבסיסיים החשובים בקידום האתר בגוגל לאתרי נדל"ן

לאחר שעברנו על למעלה מ 150 אתרי נדל"ן, חקרנו ולמדנו,
ראינו מה הם עושים טוב יותר ופחות וכמובן עם עדכוני גוגל השוטפים שכל הזמן משנים את הכללים החלטנו לשתף איתכם מאמר בו תלמדו מהם הדברים שתכלס גורמים לגוגל לתעדף אתכם,

מה יגרום לו לדחוף דווקא תוכן שלנו? אם עשרות שמאים
נלחמים על הביטוי "שמאי בתל אביב" מה יגרום לגוגל
לתעדף שמאי? עורך דין? מתווך? מפקח בנייה או כל מקצוע אחר בנדל"ן?

במדריך ריכזנו לכם את 10 הכללים הבסיסיים החשובים בקידום האתר בגוגל לאתרי נדל"ן כולל המלצות לחברות אחסון מעולות שהשרתים שלהם עובדים מהר.

1. פשטות – האתר יכול להיות מהמם ומעוצב,
אך בלי פשטות הוא יבלע בגוגל.

2. טעינה מהירה במובייל – כ80% מהגולשים או יותר, גולשים דרך המובייל, לכן האתר חייב לעלות מהר מאוד במובייל, בדסקטופ (במחשב) גוגל עוד יכול קצת לסבול.

3. אחסון עם שרתים בישראל – אם יש לכם משרד תיווך/שיווק בארץ והשירות הוא לתושבי ישראל, מומלץ להתחבר לחברת אחסון שהשרתים שלה בארץ. לשאול את החברה "היכן השרתים שלכם יושבים?" או לבדוק באתר שלהם, יש סייג קטן : ניתן לאחסן בחו"ל אך לפני כן לעשות בדיקות תאימות ואופטימיזציה(לבדוק עם האיש הטכני שלכם).

הכי מומלצים בארץ, וניסינו מספר חברות שונות בעשור האחרון עם לקוחות שונים ועבור אתרים שלנו, וחברת UPRESS היא המנצחת הגדולה. ממשק תפעול פשוט וגאוני, על הממש הזה הם צריכים לקבל פרס נובל ואנחנו לא מגזימים. אחסון סופר מהיר ושירות סבלני ומדהים. מחיר שווה לכל כיס, ויש לכם גם קוד הנחה שהוא : UP05ORIIS לאתר שלהם לחצו כאן – קוד הנחה עבורכם – UP05ORIIS.

עקבו אחרי ההוראות הפשוטות למטה:

חברת אחסון מומלצת נוספת היא לייב די אן אס – החיסרון – ממשק ניהול מסובך. מה שנקרא  c-panel, כשמה של החברה האמריקאית שמחזיקה בתוכנה הזו, זה ממשק מוביל באחסונים למיניהם, את הסרבול הזה  UPRESS שברה,

ויצרה ממשק פשוט וגאוני. תמונות קלות ולא כבדות משקל (יש הרבה תוספים לכיווץ ויש כמה מאוד מומלצים). יש שני תוספים שמומחים ממליצים עליהם עם דירוג של 9/10 – תוסף 1  תוסף 2 ,

התוסף שאנחנו אוהבים להשתמש בו ושאנו חושבים שהוא הטוב ביותר, הוא תוסף ששמו רובין, הייחוד שלו הוא בזה שהוא משנה את הפורמט לפורמט מכווץ מאוד, להבדיל מהשאר שמשאירים את הפורמט כרגיל(JPG או דומיו). אז הכיווץ הוא משמעותי.

מעבר לזה, יש לו עוד כמה פיצ'רים מאגניבים. נכון, הוא לא בחינם, אבל הוא שווה!גם אם אתם לא מבינים, אפשרי לכוון את אנשי הדיגיטל שלכם "זה התוסף שאני רוצה".

תוסף 1 – עלות – החל מ5$ בחודש עבור 5000 תמונות (גרסה חינמית מאפשרת 100 תמונות) תוסף 2 עלות – חינם עד 25 MB.

בתשלום החל מ5$ לחודש עבור ~10000 תמונות (1 GB). היתרון של שניהם זו היכולת לכווץ את התמונה כשאיכות התמונה נשארת איכותית, לעשות אופטימיזציה לתמונות על מנת שהאתר יטוס בלחיצת כפתור, לקבל סטטיסטיקות, לגבות את התמונות שעשינו בהן שינוי ועוד.

5. לחצנים פשוטים ללחיצה וברורים מאוד.

6. לוותר על וידאו שיושב על האחסון, שמכביד על העלאת האתר – בטח בדף הראשי.

7. תוותרו על קבצים גדולים  אם אתם מעלים קובץ PDF כמדריך, דאגו לדחוס אותו, על מנת שיהיה כמה שיותר קליל(בדיוורים במיילים לדוגמה, הקבצים מוגבלים עד 1מגה).
לחצו פה ועברו לכלי ממש פשוט שמקטין קבצי PDF

8. 5 הדברים שעליהם מתבסס הקידום הם : H1 (כותרת) פסקה פתוחה, תיאור TITLE ,Description (זה קריטי, אגע בזה במדריכים הבאים).

9. קישורים – שימו לב שאת שהקישורים שאתם משיגים מכל מיני מקורות יובילו לדף הבית ולא לדפים פנימיים אחרים, זה טוב בעיקר מ 3 סיבות:

* כתובת הURL (שם האתר, הדומיין) לא משתנה,
כל סלאש קטן יכול לעשות נזק.

* "לפעול כמו כולם" – אם נבחן קישורים באתרים חזקים, נראה שהקישורים מובילים לדף הבית. לכן אנו לא רוצים להיות שונים מהכלל בקטע הזה.

* היררכיה הגיונית של אתר – הגולש מתחיל בדף הבית ומשם גולש לשאר האתר.

אם נקביל את זה לבית – אורחים לא נכנסים מהחלון של המטבח, הם נכנסים דרך הדלת הראשית של הבית, ככה גוגל רואה את זה בערך.

10. תוכן הוא המלך – תוכן איכותי וייחודי, כתוב ובווידאו עוזר מאוד לקדם את האתר, אחרת למה הגולש יכנס לאתר? מה יש לו לחפש שם אם אין לו תוכן שמעניין אותו? תוכן איכותי שירצה לצרוך ולשתף הלאה? אל תצפו שימצאו אתכם מבלי שיש בסיס טוב, והבסיס הטוב הוא תוכן מצוין וייחודי.

אם 3,000 משרדי תיווך כותבים "איך למכור נכס?" למה שגוגל יתעדף דווקא אותנו? מה יגרום לו לדחוף דווקא תוכן שלנו? אם עשרות שמאים נלחמים על הביטוי "שמאי בתל אביב" מה יגרום לגוגל לתעדף שמאי? עורך דין? מתווך? מפקח בנייה או כל מקצוע אחר בנדל"ן? השקיעו בתוכן רלוונטי שמתאים לקהל היעד שלכם ותשיגו לקוחות שיגיעו אליכם ברמה האורגנית (מבלי ששילמתם עליהם באופן ישיר).

 

הצטרפו ל 10,380 אנשי נדל"ן שמקבלים עדכונים על חידושים בטכנולוגיה בנדל"ן>>

איש מונפש עומד ליד חללית ממריאה
תרגם »