זמן קריאה: 2 דקות

אלמנטור מול אלמנטור פרו ההבדלים העיקריים

בקצרה אלמנטור פרו הוא תוסף בתשלום שמאפשר לעשות הרבה יותר מאפשר הגרסה החינמית, אחרי הרכישה המשתמש יקבל גישה לכלים נהדרים ותוספים שימושיים לאתר, עם מעל 30 וידגיטים, כמו למשל בניית האדר (ראש דף) ופוטר (החלק התחתון של הדף), פוסטים דינמיים, פופאפים, טפסים ואפשרות לשלב חנות מסחר.

איך האדר נראה?  

האדר בלוג

איך פוטר נראה?  

פוטר בלוג

בנוסף אלמנטור פרו מאפשר גישה לכל הטמפלטים בספריית הפרו של אלמנטור, זוכרים שדיברתי על זה קודם? זה אומר שתוכלו לבחור בין המון אפשרויות שיוכלו להוות בסיס מושלם לאתר החדש שלכם.

אלמנטור פרו לא מתאים לכולם….

למשל אם תרצו לעצב בצורה בסיסית ועדיין בצורה יפה אלמנטור הבסיסי יהיה מעולה עבורכם. מצד שני אם אתם רוצים לבנות אתר יותר מתוחכם, דפי נחיתה, להוסיף אפשרות לחנות באתר, אלמנטור פרו הוא יהיה מושלם בשבילכם.

אני השתמשתי בהתחלה באלמנטור בחינם שהתחלתי והייתי צריך להוסיף הרבה אפשרויות ולחפש תוספים שישלימו את מה שהיה חסר לי, מה שגרם לי לתסכול ובזבוז זמן אדיר.

מאז שאני משתמש באלמנטור פרו הדברים עובדים הרבה יותר טוב, חסכתי מלא זמן, והאתרים נבנים הרבה יותר מהר, יפה ופשוט. אני ממליץ בחום לנסות את הגרסה של אלמנטור פרו בתשלום, המחירים מצויינים כאן בתמונה:

מחירים אלמנטור פרו

אפשר לראות שהחל מ-49 דולר לשנה, שתכל'ס זה בקטנה אפשר לקבל המון, אם אתם מתכוונים להשתמש באלמנטור ביותר מאתר אחד, יש לכם את החבילה של ה-99 דולר שטובה ל-3 אתרים, ואם אתם עוסקים בתחום או לא רוצים שתהיה לכם הגבלה של אתרים בכלל, יש לכם את החבילה של 199 דולר שתעניק לכם אפשרות לבנות 1,000 אתרים באלמנטור.

לרוב האנשים הגרסה של ה-49 דולר בהחלט תספיק בתור התחלה.

הצטרפו ל 10,380 אנשי נדל"ן שמקבלים עדכונים על חידושים בטכנולוגיה בנדל"ן>>

איש מונפש עומד ליד חללית ממריאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תרגם »