זמן קריאה: 5 דקות

מונחים מקצועיים חשובים בקידום אתרים בתחום הנדל"ן חלק ג'

להבין את מה שמקדם האתרים אומר- הסודות מאחורי המילים המקצועיות שיכולות לגרום לעסק לנסוק ממש או לדשדש בתוצאות החיפוש מבלי להראות התקדמות.

בין אם אתם בוחרים לקדם את האתר שלכם בתחום הנדל"ן בעצמכם או באמצעות חברה שמקדמת אתרים בתחום הנדל"ן ומתמקדת רק בקידום אתרי נדל"ן, יש מונחים שחשוב שתכירו, כדי שאם תיתקלו בהם תבינו בדיוק מה כל מונח אומר ואיך הידיעה הזו אמורה לתרום לכם לקדם את האתר.

במאמר הזה ריכזנו עבורכם רשימת מונחים נפוצים מעולם קידום האתרים עם תיאור קצר של המשמעות שלהם בשטח.

זכרו שידע הוא כוח, וידע כללי בקידום אתרים בנדל"ן יעזור לכם לעזור למקדם להגיע לתוצאות טובות יותר. 

חילקנו עבורכם את המאמר ל-3 חלקים כדי שיהיה קל לצרוך ולהבין אותו, ונסיים בחלק השלישי והאחרון.

חלק א' נמצא כאן

חלק ב' נמצא כאן

 

קריאות

להביא את האתר שלך למיקום גבוה הקלות שבה הקורא יכול להבין טקסט כתוב. הקריאות חשובה גם לקהל שלכם וגם לקידום האתר. תוכן קריא מוביל לדירוגים גבוהים יותר ולתנועה רבה יותר. 

קריאות במנועי חיפוש

הפנייה מחדש של כתובות אתרים

טכניקה שהופכת דף אינטרנט לזמין תחת יותר מכתובת URL אחת. כאשר דפדפן אינטרנט מנסה לפתוח כתובת URL שהופנתה מחדש, דף עם כתובת אחרת נפתח. ישנם סוגים שונים של הפניה מחדש בהתאם למטרת ההפנייה, למשל שאשר אתם מוחקים פוסט או עמוד או כאשר אתם משנים כתובת אתר.

הפנייה מחדש של כתובת אתר

קטע טקסט עשיר

קטעי טקסט המציגים יותר מאשר רק את הכותרת, הלינק ותיאור המטא. הם יכולים להציג תמונה, דירוג והאם מוצר במלאי או לא. קטעי טקסט עשיר בולטים יותר מקטעים אחרים, וכך יש להם שיעור קליקים גבוה יותר. 

קטע טקסט עשיר

כרטיס עשיר

מעין מעקב או הרחבה של קטע טקסט עשיר. בנייד, כרטיס הוא יחידה מוצגת בסיסית של תוצאות החיפוש. כמו שיש קטעי טקסט עשירים, יש גם כרטיסים עשירים במובייל. בכרטיסים עשירים יש גם מידע נוסף שיכול להיות דירוגים, מחירים או זמינות. התוצאה הסופית מוצגת בצורה ברורה שקל להבין אותה ולפעול איתה. 

כרטיס עשיר

מטא תג של רובוטים

תג מטא המספר לגוגל כיצד צריך להוסיך לאינדקס דף מסויים ולהציג אותו בתוצאות החיפוש. תג המטא ממוקם בראש הדף בחלק ה- HEAD. 

מטא תג של רובוטים

קובץ Robots.txt

קובץ טקסט המסביר למנוע החיפוש היכן הוא יכול ולא יכול להיכנס לאתר שלכם. הקובץ נקרא על ידי סורקי מנועי חיפוש המכונים גם רובוטים ומכאן השם.

קובץ robots.txt

Scehma.org

פרוייקט שפותח על ידי מנועי החיפוש הגדולים בו תוכלו למצוא את כל הסימונים לנתונים מובנים הנתמכים על ידי מנועי החיפוש. תוכלו להשתמש בו כדי למצוא את הסימון הדרוש לכם עבור דף ספציפי.

scheme.org

אופטימיזציה למנועי חיפוש

תהליך שעושים על אתרים כדי לגרום להם להגיע למיקום גבוה ככל האפשר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל או של מנוע חיפוש אחר.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

דף תוצאות מנועי החיפוש

הדף שמציג את תוצאות החיפוש (אורגניות ובתשלום) המתאימות ביותר לחיפוש שביצעתם.

יכולת אינדוקס גוגל

קטע/תקציר

התוצאה שגוגל מראה למשתמשים בתוצאות החיפוש. התקציר (סניפט) מורכב מכותרת SEO בכחול, הלינק בשחור, ותיאור המטא באפור.

תוצאת חיפוש בגוגל איך בונים בית

נתונים מובנים

פיסת קוד שתוכלו להכניס לאתר שלכם. הקוד כתוב בפורמט שמנועי החיפוש יכולים להבין והם קוראים אותו ומשתמשים בו כדי להציג תוצאת חיפוש בצורה ספציפית. ניתן להשתמש בנתונים מובנים כדי לאפשר לגוגל להציג תוצאות עשירות עבור האתר שלכם. 

json ld

תגיות בוורדפרס

אפשור קיבוץ של פוסטים או עמודים. תגיות דומות לקטגוריות, בדרך כלל משתמשים בהן כדי לתאר את הפוסטים שלך בפירוט רב יותר. התגיות קיימות בפני עצמן ואין להן קשר מוגדר לשום דבר אחר, ולכן לא ניתן לסדר אותן בהיררכיה. השימוש בתגיות הוא אופציונלי לחלוטין.

קטגוריות בוורדפרס

מילות קישור

מילים כמו: הכי חשוב, כי, לכן או חוץ מזה. השימוש במילים אלו הופכים את הטקסטים שלכם לקריאים הרבה יותר, מילים אלו נותנות כיוון לקוראים שלך. השימוש בהן הוא כמו לשפוך מלט בין המפשטים שלכם. היחס בין שני המשפטים מתגלה באמצעות מילות הקישור.

קישורים פנימיים באתר

חיפוש אוניברסלי

שיטה שגוגל משתמשת בה למסירת תוצאות חיפוש. בתוצאות חיפוש אלו, גוגל לא רק מספקת קישורים לאתרים המתאימים ביותר לחיפושים שלכם, אלא גם משלבים תוכן דיגיטלי נוסף כמו ידיעות, תמונות וסרטונים.

חיפוש אוניברסלי

חווית משתמש (UX)

כיצד אדם חווה שימוש במוצר, כמו אתר, טלפון נייד או אפליקציה, במיוחד מבחינת כמה קל או נעים לשימוש. הכל קשור לאיך מישהו מרגיש כשהוא משתמש במוצר מסויים, האם המוצר גורם לו להרגיש נרגש או מאושר? האם הוא שמח להשתמש בו? האם זה עוזר לו להשיג את מה שכיוונו שישיג ללא מאמץ? UX הוא חשוב מאוד עבור קידום אתרים, מכיוון שמנועי החיפוש רוצים לספק לאנשים את התוצאה הטובה ביותר עבור מה שהם מחפשים.

חווית משתמש

חיפוש קולי

שיטת חיפוש המאפשרת למשתמש להשתמש בפקודה קולית לחיפוש באינטרנט.

חיפוש קולי

קובץ htaccess.

קובץ תצורה לשימוש בשרתי אינטרנט שבהם פועלת תוכנת שרת האינטרנט Apache.

קובץ htcaccess

הצטרפו ל 10,380 אנשי נדל"ן שמקבלים עדכונים על חידושים בטכנולוגיה בנדל"ן>>

איש מונפש עומד ליד חללית ממריאה
תרגם »