ניתן ליצור איתנו קשר, גם במייל,ווסטאפ וטלפון ממש כאן מצד שמאל

גוגל לעסק שלי בנדל"ן- ללמוד איך לקדם את עצמנו לבד בגוגל בכמה קליקים

מעדיפים לקבל את הסילבוס ב PDF מסודר? 

לחצו על אייקון ה PDF כאן למטה והקובץ ירד ישירות למכשיר שלכם.

ההצלחות שלנו

לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

למעבר לתשלום במחיר השקה
490 ש"ח במקום 1890 ש"ח

*לבעלי קופון הנחה בלבד(בקשו קופון)
המחיר לא כולל מע"מ

לפצח את האלגוריתם של גוגל ולהרוויח פרסום וקידום אורגני לעסק שלכם בחינם

הקורס של ריל דיגיטל הינו המתקדם, הממוקד והאיכותי בישראל והיחידי שממוקד לכלל העוסקים בתחום הנדל"ן בישראל, והוא ילמד אתכם בצורה פשוטה איך לקדם את עצמכם לבד ללא תלות מקצועית באנשי מקצוע שיגבו אלפי שקלים על שירות שתוכלו לעשות לבד ובשיא הקלילות והפשטות, זה ללמוד וליישם מיד. איך לכם זמן לעשות לבד? בקשו מהמזכירה שתלמד, זה עד כדי כך פשוט… אל תפספסו משהו שיכול להקפיץ אתכם משמעותית קדימה וכל זה עם מוצר חינמי שגוגל מקדמת לאנשים שהשכילו לנצל את השירות הזה. לא תנצלו? המתחרים ינצלו, אל תדאגו להם.

בעלות מצחיקה ביחס לזה שתשכרו שירות של מומחים, אתם עלולים למצוא את העסק שלכם מקבל מבול של פניות רלוונטיות מלקוחות שמחפשים אתכם כאן ועכשיו ורוצים לקנות עכשיו. הם כל כך רוצים למצוא אנשי עסקים טובים כמותכם, האם תסרבו להם? הידעתם שרוב בעלי העסקים בעולם לא מנצלים את הכלי החינמי העוצמתי הזה ומפסידים במצטבר מיליארדי דולרים בכל שנה שנשארים על הרצפה?

תכינו את חשבון הבנק שלכם, כי אם תעבדו נכון ותבנו את תשתיות הדיגיטל שלכם חכם, התשתית תזרים לכם לקוחות באופן קבוע ובחינם! זה השוס האמיתי, לא עוד כסף על לידים, לא עוד כסף שנזרק לפח, הלקוחות יגיעו מהתשתית, רק תדאגו לתת להם שירות מצוין ולבקש המלצות דיגיטליות ועוד כמה דברים שתילמדו בסמינר הדיגיטלי הכי חשוב שתעשו בשנים הקרובות לעסק שלכם, הבייבי שלכם.

מה תלמדו?

בסמינר המתומצת והיחידי בישראל, אתם תלמדו את השיטות המתקדמות ביותר כיום בעולם על מנת להביא את העסק שלכם לתוצאות מצוינות בחיפושים האורגניים של "גוגל לעסק שלי", תלמדו לחקור מתחרים ועוד סודות שתיחשפו אליהם בסמינר.

הקורס נוצר לאחר שרבים מהעסקים שבנינו עבורם תשתיות דיגיטליות לעסקים בנדל"ן, הביעו צורך אמתי לקידום אורגני בלי לשפוך אלפי שקלים בכל חודש ולאחר שהבנו בהרצאות שלנו בכיתה, בצורה פרונטאלית, שניתן לרכז את כל המידע הכי פרקטי לסמינר מרוכז ולחסוך לסטודנטים שלנו את העלויות של הכיתה, הכיבוד, הארנונה הדלק של המרצים. הדיגיטל חוסך לנו עלויות לכן המחיר הכל כך נמוך עבור כל כך הרבה פרקטיקה. בסיום הקורס אתם תצאו עם דף גוגל לעסק שלי איכותי שעובד, גם אם יש לכם דף כבר, תדעו לשפר אותו משמעותית.

הקורס הפרונטאלי שלנו עולה 1,890 לסטודנט יחיד, בכיתה של כ 20-30 איש והוא נמשך זמן רב יותר כי יש שאלות תוך כדי וקצב הלימוד שונה בין הסטודנטים. בסמינר הדיגיטלי הכנסנו רק מה שחשוב בלי הפסקות הסיגריה, השירותים, הפרעות, טלפונים מרעישים, בלי פקקים, בלי חיפוש חניות, מתי שנוח לכם, בשעה שבא לכם ללמוד ומכל מקום ומכל מכשיר. טלפון/ מחשב, איך שנוח לכם ללמוד ובקצב שלכם. בסיום הקורס אתם תלמדו לקדם את "גוגל לעסק שלי" עבור עצמכם בקלות מבלי לשפוך עשרות אלפי שקלים. במידה ואינכם רוצים לעשות זאת לבד, נוכל להקים עבורכם את גוגל לעסק שלי בעלות מינימאלית של 2,200 שקלים, תלוי בכמות העבודה ובכמות התוכן שיש לכל עסק(עדיף לכם ללמוד לבד דרך קורס זה, ולחסוך ים אבל ים של כסף).

אפשר לומר חד משמעית שזה בעצם הכלי הכי אפקטיבי היום שגוגל אוהב ומקדם, הרי זה מוצר שגוגל יצרו עבור הגולשים שלהם שהם הלקוחות שלכם. בסיום הקורס תקבלו תעודה שתוכלו להתגאות בה, קבלת התעודה מותנית בעמידה בתנאי הקורס וביצוע המשימות הפשוטות(מאוד פשוט, רק קצת ריכוז ויש לכם תעודה וידע פרקטי)

תעודת סיום ריל דיגיטל
תעודת סיום סמינר גוגל לעסק שלי בנדל"ן - לבלוט בגוגל מעל כולם

אם יהיו לכם שאלות במהלך הקורס, אנו פה בשביל לסייע לכם. חשוב לציין שהקורס ימשיך להתעדכן ולהתפתח, ולכם תהיה גישה אליו במשך שנה שלמה בחינם. תקבלו גישה לקבוצת ווטסאפ ופייסבוק סגורות שבן תוכלו לשאול שאלות ולהתעדכן בנושאי דיגיטל בנדל"ן שנפרסם מעת לעת. צפו, למדו, השכילו ויישמו, זה שווה לכם הרבה כסף.

טעימה מההצלחות שלנו

לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

למעבר לתשלום במחיר השקה
490 ש"ח במקום 1890 ש"ח

*לבעלי קופון הנחה בלבד(בקשו קופון)
המחיר לא כולל מע"מ

בטבלה הבאה יש את ראשי הפרקים של הסמינר פיצוח גוגל לעסק שלי בנדל"ן

בשביל שהתוכן בטבלה יוצג לכם בסמארטפון פשוט לחצו על החלק והתוכן יוצג מיד. 

במחשב, עברו עם העכבר על החלק הרצוי והוא יוצג.

חלק 1

הקדמה וטעימות מפיצוח האלגוריתם לעסקים מענף הנדל"ן

*מה זה פלטפורמת גוגל לעסק שלי ולמה כדאי ליצור כזה לעסק שלנו מתוך זווית הראיה של גוגל?

למה גוגל מקדמים את זה עבורכם בחינם ואיך אתם מנצלים את זה עבור העסק שלכם?

חלק 2

מחקרים דיגיטליים פשוטים שיעזרו לכם להתבלט מעל המתחרים שלכם באופן מיידי.

*איך יודעים באילו ביטויים ומילות מפתח להשתמש בעזרת זחלנים שסורקים את האינטרנט ומערכות חינמיות?

איך יודעים מה אנשים מחפשים כאשר הם יושבים ומחפשים את התחום או את העסק שלנו בגוגל על פי מחקר פשוט בשלושה קליקים?

איך בודקים איפה המתחרים שלנו עקפו אותנו בדיגיטל על פי רשומות שלהם באינדקסים השונים ומקדימים אותם לפני שהם משאירים לנו אבק לחלוטין?

חלק 3

יצירת העסק בגוגל לעסק שלי ובניית תשתית מבוססת נתונים שגורמת ללקוחות להחליט לשכור את שירותינו

*איך הפלטפורמה הזו עובדת, מה חשוב להכיר?

*איך העלאת תכנים מבוססי נתונים שבונים מוניטין מריצים את השם שלנו חזק במנוע החיפוש?

* יצירת הזירה הדיגיטלית בפועל על מנת למשוך לקוחות חמים לעסק שלנו 24/7, נראות הזירה שלנו במנוע החיפוש בלייב ושיפור תמידי של הנראות בעזרת כמה קליקים פשוטים.

חלק 4

ביקורות ודירוגים - אם אתם לא יודעים את זה, אתם זורקים אלפי שקלים בכל חודש לפח

*מספר שיטות שחייב להכיר בשיטות הדירוג, איך הופכים את זה לכלי תומך החלטה עבור הגולש בעזרת ראייה שיווקית הוליסטית וחדשנית?

*מדוע יש עסקים שמקבלים את רוב הפניות ועסקים אחרים נשארים עם שאריות?

*איך מדברים עם גוגל בעניין ורותמים אותם לתהליך?

חלק 5

רישום באינדקסים ובזירות הדיגיטליות

*איך רושמים את העסק שלנו באינדקסים השונים ברשת בשביל שזירה אחת תקדם את האחרת בשביל להעלות את שם העסק שלנו חזק למעלה?

*מעבר קליל על הזירות החינמיות בהן אפשרי לפרסם בחינם ולחבר הכל לזירה המרכזית שכבר בניתם בעמודה 4.

חלק 6

כללי הינדוס התמונות והתאמתן למנוע החיפוש

*שיפור הדיבור עם מנוע החיפוש של גוגל - מה צריך לעשות בשביל שגוגל יבין את העסק שלנו בשיא המהירות.

*הסבר על השיטה המדויקת בעבודה עם תוכן בתמונה. אופטימיזציה של התוכן עצמו בהקשר לתמונות.

חבילת בונוסים לעסקים פרודוקטיביים בנדל"ן ללא עלות!

למדו להיות יעילים, מפוקסים ובצעו הרבה משימות תוך זמן קצר יותר

בשביל שהתוכן בטבלה יוצג לכם בסמארטפון פשוט לחצו על החלק והתוכן יוצג מיד. 

במחשב, עברו עם העכבר על החלק הרצוי והוא יוצג.

שווי החבילה- 199 ש"ח

ניהול משימות בענן

חבילת לימוד זריזה עם מספר סרטונים, בה תלמדו איך לנהל את העסק שלכם טוב יותר בעזרת כלי אדיר שיחסוך לכם המון זמן.

בעזרת הכלי תוכלו להאציל משימות לצוותים/ סוכנים/ מזכירה בצורה יעילה ואפקטיבית ולהפעיל מעקבי ביצוע אוטומטיים במקום לשאול אותם שוב ושוב "ביצעתם את המשימה?"

שווי החבילה-199 שקלים.

שווי החבילה-180 ש"ח

קביעת פגישות אוטומטיות

נלמד אתכם איך לייעל את הזמן בצורה משמעותית בעזרת כלי אדיר לניהול הזמן והפגישות שלכם.שימו את היומן שלכם על אוטומט.

לקוח דיבר אתכם? שלחו לו לינק מיוחד שיזין את כל פרטי הפגישה ישירות ליומן שלכם בג'מייל או איפה שתבחרו. אתם בעצם "משתמשים בזמן של הלקוח" בשביל לחסוך את הזמן שלכם

שווי - 180 שקלים.

בונוס

מערך שיווק אוטומטי בווטסאפ

בואו ללמוד איך עושים את זה נכון וחוקי, בואו ללמוד איך למקסם את הזמן שלכם במקום בו הלקוחות שלכם נמצאים הכי הרבה - וואטסאפ.

אתם תקבלו מאתנו גישה ייחודית לראיון עומק ייחודי ובלעדי בו תלמדו את כל הסודות, ראיון שסגור ללקוחותינו בלבד.

בונוס

2 אפליקציות חינמיות לדפדפן

בעזרת 2 התוספים האלה, העבודה על המחשב תהיה לכם נעימה ואפקטיבית יותר.

לאחר ההתקנה המיידית, המחשב שלכם יעבוד מהר יותר והמוח שלכם יהיה מרוכז במה שחשוב. מידע שחלקנו רק עם לקוחות vip שלנו.

ההצלחות שלנו

לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

למעבר לתשלום במחיר השקה
490 ש"ח במקום 1890 ש"ח

*לבעלי קופון הנחה בלבד(בקשו קופון)
המחיר לא כולל מע"מ

3 סיבות חזקות למה לבחור בקורס גוגל לעסק שלי ממוקד נדל"ן

1

כלי חינמי ועוצמתי

הלקוחות כבר מחפשים אתכם בגוגל, הם רק מחכים שתופיעו מולם ותעזרו להם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורם, העסק שלכם. אם לא תהיו שם, הם ינחתו אצל המתחרים שלכם בקלות, שלטו במצבכם ואל תפסידו מראש בתחרות שאתם יכולים לנצח בה.

2-2-2

ידע ממוקד נדל"ן בלבד

בתור אנשי נדל"ן קריטי שהמידע שתקבלו יהיה רלוונטי לתחום שלכם כדי שתוכלו להפיק מכך את מקסימום התוצאות. הידע שצברנו בריל דיגיטל שמתמחה רק בדיגיטל וטכנולוגיות בנדל"ן יתן לכם את השפיץ שצריך.

Icon 3Created with Sketch.

24/7 מכל מקום

תוכלו לגשת לקורס מכל מקום ומכל מכשיר בצורה מיידית והקורס נשאר אצלכם לשנה שלמה כדי שתוכלו לתרגל בזמנכם. הקורס הוא כמו "נטפליקס", הכל נפתח במכה אחת ואתם שולטים בקצב.

למעבר לתשלום במחיר השקה
490 ש"ח במקום 1890 ש"ח

*לבעלי קופון הנחה בלבד(בקשו קופון)
*המחיר לא כולל מע"מ

יש לכם שאלות? שלחו ווטסאפ למספר 052-52-728-1916 ונשמח לענות על כל שאלה. תוכלו להיכנס לאתר ריל דיגיטל ולהתרשם ממגוון קורסים ועשרות מאמרים וסרטוני תוכן בעברית ובאנגלית. לחצו למעבר לאתר ריל דיגיטל- טכנולוגיה מתקדמת בנדל"ן, המומחים לדיגיטל וטכנולוגיה לענף הנדל"ן.

תעודת אחריות ריל דיגיטל
תעודת אחריות ריל דיגיטל - לוקחים אחריות אישית

שאלות נפוצות

שאלות ותשובות נפוצות מגוגל
אם יש לי כבר דף גוגל לעסק שלי האם הסמינר יתאים לי?

התשובה היא חד משמעית – כן!
את הקורס הזה יצרנו בסביבה של למעלה מ-200 דפים של "גוגל לעסק שלי", לא על סמך הדמיון שלנו, ולאחר ביקורת ושיפור על עשרות דפים קיימים, החלטנו לארוז הכל ולצאת עם הסמינר הכי פרקטי שיש, בלי בלבולי מוח – ללמוד ולעשות מיד.
זכרו שזה שיש לעסקים "אתר/פייסבוק" או כל פלטפורמה אינטרנטית זה לא הופך את האתר/פלטפורמה למכונת לידים, צריך ללמוד להפוך אתר מסוים למכונה שמייצרת לידים בצורה אורגנית(בחינם), בצורה שמחזקת החלטת קנייה – וזה בדיוק מה שגוגל לעסק שלי עושה, מחזק החלטות קנייה של גולשים. אז גם אם יש לכם כבר דף של גוגל לעסק שלי פעיל, ממליצים בחום, ללמוד את הסודות הקטנים שהתאגידים שומרים לעצמם במחתרת. מעבר להכל, תקבלו תעודה אישית מעוצבת שתוכלו להתגאות בה, לקוחות מעריכים עסקים שלא מפסיקים ללמוד דברים רלוונטיים שעוזרים להם בסופו של דבר, על מה הם משלמים לכם אם לא על פתרונות לבעיות שלהם?

האם יש החזר כספי במידה ואני רוצה לבטל?

בקורס דיגיטלי לאחר הרכישה קצת קשה לעקוב מה קרה עם התוכן, ההגנה שיש לנו זה התשלום בלבד, לצערנו כבר נתקלנו במקרים שאנשים רכשו קורסים והפיצו אותם ללא אישורנו. בהזדמנות זו נבקש לשמור את הקורס עבור עצמכם בלבד ולשמור על זכויות היוצרים שלנו.
במידה ורכשתם קורס וראינו שניסיתם, פתחתם, למדתם ועדיין אתם מרגישים שזה "גדול עליכם" או כל סיבה אחרת, שלחו לנו מייל ונחזיר לכם את התשלום, אנו רוצים רק לקוחות מרוצים וממליצים. נשמח לבקש מכם הוגנות מקסימלית ולבטל רק עם סיבה אמתית כי זה גורר מבחינתנו עלויות וזה לא נעים, אנו בטוחים שגם אתם לא אוהבים שמבטלים לכם בלי סיבות מוצדקות. 
תודה רבה על ההבנה,
צוות ריל דיגיטל שעובד קשה מאוד בשבילכם 🙂
* ההחזר המלא הוא רק עד 4 ימי עסקים מרכישת הקורס ומותנה כמובן בניסיון אמיתי של הסטודנט ללמוד.
בכל מקרה, עלויות הביטול(כמה עשרות שקלים לא משהו רציני) יחולו על הסטודנט במידה ואין סיבות מוצדקות, במידה והסיבה מוצדקת, עלות הביטול תהיה עלינו. יותר הוגנים מזה? 🙂 יאאלה תיהנו מהסמינר ותודו לנו אחר כך

מה זה גוגל לעסק שלי ואילו יתרונות הוא מציע?

גוגל לעסק שלי הוא כלי חינמי מבית גוגל שמאפשר לכם לקדם את האתר והפרופיל של העסק שלכם בחיפושים ובמפות גוגל. חשבון גוגל לעסק שלי נותן לכם את האפשרות לראות מיהם הלקוחות שלכם ולדבר איתם, לפרסם פרסומים ועדכונים שוטפים בפרופיל העסק ולראות באילו דרכים לקוחות יוצרים אינטראקציה עם העסק בגוגל.

מהו פרופיל עסק?

פרופיל העסק החינמי בגוגל עוזר להציג את העסק ברגעים החשובים ביותר: כשלקוחות מחפשים במפות ובחיפוש גוגל את העסק שלכם או מוצרים או שירותים כמו אלה שאתם מספקים.

אתם יכולים להתחבר אל חשבון גוגל לעסק שלי ולעדכן את הכתובת, מספר הטלפון, כתובת האתר, שעות הפתיחה ופרטים נוספים שיעזרו ללקוחות למצוא את העסק ולפנות אליכם.

כדי למשוך את הלקוחות ולגרום להם לבחור בעסק שלכם, תוכלו לעדכן את הפרופיל עם תמונות חדשות, מבצעים מיוחדים וקידומי מכירות.

מהו אתר Google לעסק?

אתם מקבלים מגוגל אתר חינמי ומקצועי בשביל העסק, שאפשר להגדיר בתוך דקות.
הוא נוצר באופן אוטומטי לפי מידע מפרופיל העסק, ומתעדכן אוטומטית עם כל שינוי שאתם מבצעים בפרופיל.

אפשר לבחור מתוך מגוון עיצובים מושכים, והאתר מספק ללקוחות דרכים רבות לפנות אליכם, כמו שיחות טלפון, שליחת הודעות או בקשת הצעות מחיר.

איך גוגל לעסק שלי עוזר לי להגיע אל יותר לקוחות?

בעזרת גוגל לעסק שלי אתם יכולים למשוך לקוחות ולעניין אותם בעסק שלכם כשהם מחפשים אותו בגוגל.

פרופיל העסק יוצר נוכחות בחיפוש ובמפות גוגל ודרכו אתם יכולים להגיב לביקורות, לפרסם תמונות של מוצרים או מבצעים מיוחדים ולהוסיף או לערוך את פרטי העסק.

האתר העסקי בגוגל מציג אותו באופן מקצועי באינטרנט, עם תמונות ופרטים לגבי העסק שמוצגים בצורה מושכת.

בעזרת התובנות אתם יכולים להבין איך לשפר את מדדי מעורבות הלקוחות, ותוכלו להגביר את המעורבות בעזרת אינטראקציה עם לקוחות דרך הכרטיסייה 'לקוחות'.

האם יש לגוגל לעסק שלי אפליקציה לנייד?

כן, והיא חינמית. בעזרת האפליקציה של גוגל לעסק שלי אפשר לבצע את כל הפעולות הזמינות באתר למחשב, וגם פעולות נוספות. התכונות המשופרות יעזו לכם ליצור בקלות פרופיל מושך, גם כשאתם לא מול מחשב.

מה ההבדל בין גוגל לעסק שלי לבין שירותים כמו מקומות גוגל לעסקים, פרופיל עסק של גוגל, ‏ גוגל ליסטינגס ודפי גוגל + לעסק?

בעזרת גוגל לעסק שלי אתם יכולים להפיק תועלת מנוכחות העסק ב-גוגל.

חשבון גוגל לעסק שלי מאפשר לכם לנהל ולעדכן את פרופיל העסק ולבנות אתר שימשוך ויעניין לקוחות נוספים.

פרופיל העסק של גוגל לעסק שלי כולל את כל התכונות שהיו זמינות בעבר במקומות גוגל לעסקים, גוגל ליסטינגס ודפי גוגל + עסקים.

כמה עולה השימוש בגוגל לעסק שלי?

כולם יכולים להשתמש ב-גוגל לעסק שלי לגמרי בחינם.

האם כדאי להשתמש בגוגל לעסק שלי אם כבר יש לעסק אתר?

בטח. הפרופיל העסקי החינמי בגוגל הוא תוספת לאתר הקיים מפני שהוא מגביר את הנוכחות שלו בחיפוש ובמפות גוגל אפשר גם להוסיף קישור אל האתר בפרופיל העסק.

מה צריך בשביל ליצור אתר לעסק?

אחרי שנרשמים לחשבון ב-גוגל לעסק שלי, הכלי לבניית אתרים מקבל את הפרטים מפרופיל העסק ויוצר באופן אוטומטי אתר מקצועי ופשוט. לאחר מכן אפשר להוסיף תמונות או לבחור תבניות עיצוב שונות כדי להתאים אישית את אתר העסק – והכול בחינם.

האם אפשר להשתמש בגוגל לעסק שלי גם אם אין לעסק חנות פיזית?

כן. לא משנה אם יש לכם עסק שאתם מפעילים מהבית או עסק עם אזור שירות – תוכלו לרשום את הפרטים של העסק ולהופיע בגוגל גם ללא כתובת פיזית.

למה צריך לאמת את העסק?

שאלה טובה. האימות מאפשר לנו לוודא שאתם הבעלים החוקיים של העסק. כך תוכלו לקבל הרשאה לנהל את פרופיל העסק בגוגל. חשוב לנו להגן עליכם, ואנחנו לא רוצים שמישהו אחר יעדכן את פרופיל העסק שלכם.

איך אפשר לאמת את העסק?

בקלות – במקרה של רוב העסקים אפשר לאמת את הבעלות בשיחת טלפון, בהודעת טקסט או לבקש שנשלח גלויה מגוגל אל הכתובת שלכם.

איך אוכל לקבל כתובת אימייל עסקית?

‎‏‎‏‎‎‏‎באמצעות Gmail ב-גוגל וורקספייס כלי עסקי נוסף של גוגל ניתן ליצור לכם ולכל אחד מחברי הצוות שלכם כתובת אימייל עסקית עם שם הדומיין של החברה, כמו לדוגמה you@yourcompany.
 כתובת אימייל של העסק עוזרת לבסס את אמון הלקוחות.

בנוסף, כתובת אימייל כזאת מאפשרת יצירה של כתובות אימייל חלופיות  
שבאמצעותן ניתן להשיב לפניות של הלקוחות. ‏‎

 

*השאלות והתשובות הנפוצות הן מגוגל עצמה, לחצו כאן במידה שתרצו תוכלו להגיע למקור

מעדיפים לקבל את השאלות הנפוצות ב PDF מסודר? 

לחצו על אייקון ה PDF כאן למטה והקובץ ירד ישירות למכשיר שלכם.

בא לכם לשאול במייל?

ההצלחות שלנו

לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

למעבר לתשלום במחיר השקה
490 ש"ח במקום 1890 ש"ח

*לבעלי קופון הנחה בלבד(בקשו קופון)
המחיר לא כולל מע"מ

המדריך שלכם

אורי ישראל דף קורס

אורי ישראל

מנהל MWO בריל דיגיטל

בעל ניסיון של 12 שנים של טכנולוגיות שיווקיות בעולם הדיגיטל.

בעשור האחרון ליווה עשרות חברות להצלחה בדיגיטל, הרצה בפני עשרות אלפי אנשים לאורך השנים במאות כנסים/מפגשים דיגיטליים ופרונטאליים.

מחבר הספר "להוביל בטכנולוגיה ולנצח בזירה העסקית" משנת 2016 לחצו למעבר לספר.

הניסיון של אורי מאפשר לו להנגיש עבורכם את הקורס בצורה המדויקת, הפשוטה והמקצועית ביותר.

איך להפוך עובדים ואנשי צוות לשגרירים

איתור טאלנטים בארגון/ בעסק ותמריצים

טעימה מסדנה פרונטאלית טכנולוגית דיגיטלית של אורי בטלוויזיה

אורי ישראל- פאנל שיווק הועידה לעסקים קטנים ובינוניים

הרצאה של אורי ב"מידע כנסים" בכנס של משאבי אנוש וניהול עובדים וצוותים

תרגם »