בנייה וניהול אתרי נדל"ן

הקורס הדיגיטלי המקיף והעדכני ביותר בישראל, והיחידי שמדבר רק נדל"ן. לא משנה במה אתם עוסקים בענף הנדל"ן, זהו קורס חובה לכל מי שמבין שלב העסק כיום הוא אתר אינטרנט איכותי שמזרים תנועה 24/7 לאתר. רק בתקופת הקורונה, כמות האתרים שנבנתה שברה כל שיא אפשרי, כי עסקים בנדל"ן הבינו - אם אין לך אתר איכותי, אתה לא קיים.
ענף הנדל"ן להבדיל ממקצועות אחרים נתפס כמקצוע יוקרתי על ידי רוב הציבור, כי מדובר באנשי מקצוע שההתמחות שלהם הינה נכסים, וככאלה חשוב לבנות אתרים שימתגו אותנו כבעלי מקצוע רציניים ולא כחובבניים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם אתר שיראה זול מידי. כשזה נראה זול מידי, אף אחד לא ייתן לכם את הדבר היקר לו ביותר.
יש מקצועות שהם "על הדרך" ששם ההשקעה באתר היא לא הכי קריטית משום שהמגע עם הלקוח הוא קצר מאוד, מקצועות כמו : מנעולנים, אינסטלטורים, מתקיני דלתות וכו'. אם אתם עוסקים בנדל"ן במקצועות כמו: שמאות, תיווך, יעוץ משכנתאות, עורכי דין, כלכלניים, שיווק, מהנדסים, אדריכלים, מפקחי בניה, אתם חייבים אתר שימשוך את הגולשים לדבר אתכם, אחרת למה בניתם אתר? עדיף להישאר עם כרטיס ביקור דיגיטלי וזהו.
בקורס הדיגיטלי אתם תלמדו כל מה שצריך בשביל שתוכלו לבנות אתר מרהיב לעצמכם, בזמן שלכם. הקורס מתאים גם לכאלה שרוצים לדעת לנהל
את האתר שלהם ברמה האסטרטגית ולהבין סוף סוף
את אנשי המקצוע שמדברים בכל מיני מונחים מורכבים. ידע הוא כוח - בטח כשמדובר בלב העסק שלכם. צריך להבין, שהיום זו לא פריבליגיה להבין בבנייה וניהול אתרי נדל"ן, זו חובה לכל דבר ועניין. וכבר היום בניית אתרים ודיגיטציה זה משהו שהוא חלק בלתי
נפרד מתוכניות לימודים אקדמאיות.

צרו איתנו קשר וקבלו סילבוס מלא כולל טעימה של מה שיהיה בקורס, אין לנו ספק שתאהבו,
במידה ורכשתם את הקורס ולא אהבתם, תוכלו להתחרט ולקבל את כספכם בחזרה תוך 14 ימים.

אישה מונפשת יושבת על מסך מחשב ואוחזת במגפון

הצצה לסרטונים מהקורס המלא

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
תרגם »